Den danske regionalminister og minister for nordiske anliggender Morten Dahlin var på besøg hos NORA i forbindelse med at Færøerne i 2026 skal være en del af det nordiske formandskab. NORA berettede om de mange spændende projekter indenfor regionaludvikling og om NORAs rolle i forbindelse med det kommende formandsskab.
